Pages

Monday, March 1, 2010

"CERITA DONGENG"

                        ASSALAMMUALAIKUM

Saja je aku nak menghilangkan tahap ketensionan aku ni dah kekeringan idea nak taip surat utk advise release kat bank. Aku nak tanya korang ada tengok cite Dyesebel x ala cite duyung dari phlifina tu la. aku tertanya2 la juga rasa2 korang wujud x duyung tu. klu betul wujud mana buktinya klu xde napa org bleh wat cite ish3x ni lagi memeningkan kepala aku. ok lah nnt klu koang smua ada nak komen @ tahu kat mana duyung tu tinggal bgtau la ye aku nak jumpa hahahahahaaaaa. gilo ni bikin panas

No comments:

..:Asam garam kehidupan:..

Ya ALLAH aku adalah Hamba mu yang kerdil, aku memohon pada mu Ya ALLAH kau berikan lah hidayah mu dan kekuatan semoga aku mampu mengharungi segala dugaan yang kau berikan kepada ku sesungguhnya aku adalah Hamba yang lemah.