Pages

Sunday, May 23, 2010

Happy Bday Siti Nur Rahmah

Kek bday ni utk anak maksu Nora umo 1tahun cute je budak nye.....Masa buat kek ni ya Allah betul2 mencabar kesabaran aku yela dengan cuaca panas krim asyik cair je buat bunga nak jatuh aku terpaksa masukkan bunga aku buat tu dlm chiller baru letak atas kek tu pun lepas letak atas kek je 5mnit tu dah nak cair tension aku....Tapi alhamdullillah smp dengan selamat nya kepada tuannya dkt Pmtg Che Tak. tp yg paling sedih hand writing aku xcantik hukhukhuukk nasib baik mak aku ckp masuk dlm perut hancur gak. Xpe lah yg penting Diorang ckp sedap itu yg nak dengaq heheheee......Caiyok
Kek Span Vanila + Cho 1.8kg
Filling Cho Fudge + Bc
Topping Bc

No comments:

..:Asam garam kehidupan:..

Ya ALLAH aku adalah Hamba mu yang kerdil, aku memohon pada mu Ya ALLAH kau berikan lah hidayah mu dan kekuatan semoga aku mampu mengharungi segala dugaan yang kau berikan kepada ku sesungguhnya aku adalah Hamba yang lemah.