Pages

Thursday, September 23, 2010

RAMADHAN BULAN REZEKI

Salam semua aih bersawang blog ni xsempat nak bukak buzy sesangat....order ni drpd k.nita mmg xkenal tp katanya kwn kpd kwn yg bgtau oleh itu saje nak wat mkn2 katanya nak try mkn smbil buka posa klau ok dia order lg
cheese cake + blueberry + strawbeery 2kg

setelah kek ni smp kpd tuan dia dlm kol 9mlm saya dpt msg drpd no yg xdikenali lebih kurang mcmni ayat dia "salam saya k.nita yg ambik kek td mmg tol sdp kek ni, klu nak order cho moist utk raya bleh dak?" hah mcm tu la lebih kurang ayat dia. saya pon apa g berbunga riang la tkut gak klu xdpt memenuhi tekak org. alhamdullilah dpt lg 1 rezeki.

No comments:

..:Asam garam kehidupan:..

Ya ALLAH aku adalah Hamba mu yang kerdil, aku memohon pada mu Ya ALLAH kau berikan lah hidayah mu dan kekuatan semoga aku mampu mengharungi segala dugaan yang kau berikan kepada ku sesungguhnya aku adalah Hamba yang lemah.