Pages

Friday, November 5, 2010

Advance Pastry 01

Salam semua ini kelas yg saya ada kan pada 05/11/10 kelas advance pastry. sungguh berbaloi jika anda blajar nak buat biz pun bleh atau sekadar ilmu untk menjamu keluarga. Jom kita tgk yer antara method yg diajar ok layazzzz


Cheese Tart Bberry,
Cheese Tart Orange
Fruit Tart
Paris Press








                                      Eclair
                                      Busket Puff
                                      Puff Tuna Roll
                                      Egg tart
WHAT U SEE U GET IN MY CLASS. COME JOIN US

No comments:

..:Asam garam kehidupan:..

Ya ALLAH aku adalah Hamba mu yang kerdil, aku memohon pada mu Ya ALLAH kau berikan lah hidayah mu dan kekuatan semoga aku mampu mengharungi segala dugaan yang kau berikan kepada ku sesungguhnya aku adalah Hamba yang lemah.