Pages

Tuesday, February 8, 2011

Hepi Teacher day

Salam semua hah yang ni di order oleh member skalah gak Afifah untuk ank dia sekolah kat mana aku xtanya la plak yang aku tau sekolah cina, ni pun aku wat lepas House warming wah memang penat gilo kau apa nak buat terima je la dah rezeki. N3 kali ni mmg mcm byk ckit almaklumlah blog dah bersawang punya lama so ini je yang aku mampu & sempat N3 yang len tu minta maaf la ye. Lupa ambik gambo, bateri habis mcm2 hal la yang penting Layan................
Cho Cake 25pcs M 
Topping Bc & Cho Fudge

No comments:

..:Asam garam kehidupan:..

Ya ALLAH aku adalah Hamba mu yang kerdil, aku memohon pada mu Ya ALLAH kau berikan lah hidayah mu dan kekuatan semoga aku mampu mengharungi segala dugaan yang kau berikan kepada ku sesungguhnya aku adalah Hamba yang lemah.