Pages

Saturday, June 19, 2010

Choobaan

Wah mmg betul2 menguji kesbaran sewaktu wat kek ni. Tuan nya nak ambil pg sabtu aku dengan penuh cnfident nya terus bakar kek mlm jumaat kul 12mlm niat di hati tu lepas msk nak tido lu kul 5pg baru nak deco. Alkisahnya utk sonang kan kojo niat di hati nak topping la kek tu siap2 supaya esk pg bleh deko terus tiba2 Bc plak habis. aku bersemangat la prepare brg semua utk wat Bc dlm keletihan aku mencari Krimwell xjumpa dah 10x aku memusing seluruh dapur ku yg kecil itu, dah sudah xjumpa gak. Waahh rupanya xde mmg compom dah habis matiiiii jam dah kul 1.30pg mcmana ni kdai apa yg bukak waktu ni, tiba2 teringat la K.ana Elianas merangkap sifu juga "Askum k.ana wat pe xtido lg ke heheee eriyn nak wat kek krimwell habis tuan dia nak ambik esok pg nak krimwell bleh" k.ana balas "nak ka mai la ambik".... Alhamdulillah nasib baik ada gak kengkawan pada waktu memerlukan mcm ni "Moral of story nya Baik lah kita sesama home baker ni hahaaahaa apa yg aku meraban ni jom la kita tengok kek yg aku wat ni sampai kul 6pg tau....










Kek Coklat 3.5kg + filing Bc Mocha + pitted cerry
Topping Bc

No comments:

..:Asam garam kehidupan:..

Ya ALLAH aku adalah Hamba mu yang kerdil, aku memohon pada mu Ya ALLAH kau berikan lah hidayah mu dan kekuatan semoga aku mampu mengharungi segala dugaan yang kau berikan kepada ku sesungguhnya aku adalah Hamba yang lemah.