Pages

Saturday, June 19, 2010

Dah memang ragam manusia

Salam semua N3 ni xde gambo ye tp ada kaitan dengan kek la. Ari adalah ari yang meletihkan aku, sebab kena tunjuk muka kat R&R Pantai Bersih coz aku kan under Fama pegawai nak dtg ronda2 so aku terpaksa pegi gak tunjuk muka walaupun xckup tidon. Selain kek aku ada gak jual Kue Bakar bijan(bahulu kemboja) seperti ini
disamping itu colat loly, pastu coklat oreo wt edible pun ada tau. Nak dipendek kan cerita dtg la hamba Allah ni bersama pasangan nya(melayu tau) bertanya kepada ku tentang Edible nak gambo muka sendiri tp kek dia sendri bg aku tolong deko je, dlm kehairan aku bertanya watpe nak sruh aku deko klu dia dah tau wat kek, bab edible tu xpe la bleh la aku bg no hp org yg buatnya. Maka terkeluaq lah kenyataan beliau bukan saya wat kek tu saya nak beli kek kat secret recpi kek dia rasa len lgpun sedap xsama yg dok jual ni. Aku yg terkedu terus terdiam demi menghormati dia sebagai pelanggan "customer always right". Tp hati kecil ku yg jahat ni ada gak menjawab dah secret recpi tu sedap knapa xsuruh dorang je yg tolong wat kan edible tu kan senang boleh la kena kapak. Moral of story nya "kadang2 kita terlupa membeli brg yang memang dihasilkan oleh org islam adalah fardu kifayah" dan memang tentu la "HALAL". Hahaaa apa2 aje lah yg penting hadapilah kehidupan ini dengan sabar. Jumpa lagi di len hari heheeee.....Wassalaammmm.

No comments:

..:Asam garam kehidupan:..

Ya ALLAH aku adalah Hamba mu yang kerdil, aku memohon pada mu Ya ALLAH kau berikan lah hidayah mu dan kekuatan semoga aku mampu mengharungi segala dugaan yang kau berikan kepada ku sesungguhnya aku adalah Hamba yang lemah.