Pages

Thursday, July 8, 2010

Tuna busketpuff & Creampuff

Salam semua apakhabr sowi la mst yg singgah blog aku ni boring ialah n3 lama xupdate bersawang. Ok alkisahnya pada ari kamis slalunya aku berniaga kat psr mlm tmn aku tu la tp ari tersebut aku xniaga sebab dpat order bday cake 3 biji so aku keletihan. Tiba2 aku dpt pggilan drpd sesorg "askum eriyn ke, ni kak zah td akak p psr mlm eriyn xniaga yer akak nak order cho yg ada gambar tu utk bday anak akak 50bj gambar cmpur la ye utk bebudak jer pastu akak nak cream puff 100bj yg kecil yer & yg mcm bakul dlm dia ada inti tu 50biji je, tp akak nak ari sabtu pg bleh x" OOO ok xde masalah. So ini lah hasil nya.

No comments:

..:Asam garam kehidupan:..

Ya ALLAH aku adalah Hamba mu yang kerdil, aku memohon pada mu Ya ALLAH kau berikan lah hidayah mu dan kekuatan semoga aku mampu mengharungi segala dugaan yang kau berikan kepada ku sesungguhnya aku adalah Hamba yang lemah.