Pages

Wednesday, November 17, 2010

CHEESE MAKARONI BAKAR

Salam semua order ni drpd Kak Fatimah Taukeh Kedai Wahab mlm raya haji dia order ni baru smpat nak N3.Cerita pasal Kak Fatimah suka sangat berkenalan dgn dia orang nya baik xsombong tau humble sgt dulu saya adalah salah seorang regular customer dia baju kat butik dia cantik2 tau pastu murah pasti tidak menyesal klu pegi kedai dia skrg ni dah buka butik baju dulu kdai wahab sx ngan uniform skrg dah buka butik asing baju2 fesyen shj. Iiisshhhh byak citer plak jom ar tgk macaroni yg kak Fatimah Order zaasssss
Standard Size 10.5 X 10.5 Inci

No comments:

..:Asam garam kehidupan:..

Ya ALLAH aku adalah Hamba mu yang kerdil, aku memohon pada mu Ya ALLAH kau berikan lah hidayah mu dan kekuatan semoga aku mampu mengharungi segala dugaan yang kau berikan kepada ku sesungguhnya aku adalah Hamba yang lemah.