Pages

Wednesday, April 21, 2010

Adoi sakit gigi

Adoi sakit gigi tiba2 adik aku yang sorang ni menjerit rupa2nya dia dok curi mkn coklat (adk aku mmg hantu coklat) yang aku tengah buat order drpd jiran mak aku pasal anak dia suka sangat mkn coklat ni drpd beli kat luar baik support aku katanya dah terang2 melayu yang buat heeehhheee syok gak aku dengar dia ckp mcm tu jd inilah hasilnya
dalam ni ada inti kurma so xboring sangat bila kunyah tu lagipun kurma kan bagus
yang ni plak inti dia karemal bentuk daun
 ok yang tentu tau kan bentuk apa dlm nya inti lemon tea
last sekali berbentu hati dlam inti ganache. Akhirnya habis la keje aku puas gak dapat siapkan order walaupun penat. Tapi lepas ni ada lagi order 22/4/10 Coklat Oreo lak dengan edible so nntkan N3 yang terbaru

No comments:

..:Asam garam kehidupan:..

Ya ALLAH aku adalah Hamba mu yang kerdil, aku memohon pada mu Ya ALLAH kau berikan lah hidayah mu dan kekuatan semoga aku mampu mengharungi segala dugaan yang kau berikan kepada ku sesungguhnya aku adalah Hamba yang lemah.