Pages

Wednesday, April 21, 2010

Karemal

eh btul ke aku eja tu lantak la janji korang faham. Order oleh org kulim lupa plak aku nak tanya nama apa coz dia order melalui B. aku ni buat je la tanpa banyak tanya dia nak 100bekas seperti yang dijanjikan aku berjaya siapkan pada hari rabu seperti yang diminta nak wat kenduri apa xtau la plak hehehee xsenonoh btol aku ni kan. Bukan apa nnt klu byk tanya org ingat bzbody plak kdg2 ni org xpham kita. kita cuma nak mengeratkan hubungan je.....Ape apa aje lah so ini gambar dia jamu la mata ye. jangan mare
yang ni saja je dah lebih cantik x hahahahaaa perasan

No comments:

..:Asam garam kehidupan:..

Ya ALLAH aku adalah Hamba mu yang kerdil, aku memohon pada mu Ya ALLAH kau berikan lah hidayah mu dan kekuatan semoga aku mampu mengharungi segala dugaan yang kau berikan kepada ku sesungguhnya aku adalah Hamba yang lemah.